|
Få alt det nye fra
Danmarks Basketball forbund i din indbakke |
|
|
|
|
| |
Dagsorden til Kungsholmen
|
RESPEKT – ANSVARLIG – KONKURRENCE – FÆLLESSKAB – ENGAGEMENT |
Møde om: |
Klubudviklingsudvalgs møde |
Deltagere: |
Karin Olsen, Morten H. Jespersen, Susanne Fløe, Michael Rønne, Katrine Møller.
Evt. gæster: Lene Jørgensen, Jannie Virum, Sveinn, Hans Ebsen. |
Afbud: |
Claus Palm, Kasper Mølgaard |
Dato: |
13-15 april |
Sted: |
Kungsholmen, Stockholm |
Bilag |
|
|
|
- Sag. Lørdag den 14. april
|
Information siden sidst
Sag.
Morten H. Jespersen orienterer udvalget om sidste bestyrelsesmøde. Thomas Johansen orienterer om budget, og ændringer i administrationen.
Indstilling.
Det indstilles at udvalget drøfter de punkter som er relevant for Klubudviklingsudvalget. |
Referat |
|
- Sag. Lørdag den 14. april
|
Klublicens
Sag.
Klubudviklingsudvalgets medlemmer har fået til opgave at komme med et bud på hvordan ”klubhuset ” Skal se ud og hvordan det kan fungerer i praksis. Udvalgsmedlemmerne præsenterer deres hus og idéer, på skift.
Indstilling.
Det indstilles at de forskellige modeller drøftes, og at på mødet kommer et ”next step” i forhold til klubhuset. |
Referat |
|
- Sag. Søndag den 15. april
|
Gennemgang af operationelle mål.
Sag.
Thomas Johansen gennemgår de strategiske målsætninger for at give udvalget et overblik over hvilke opgaver og målsætninger som ligger i Klubudviklingsudvalget og i bredden generelt. Det operationelle mål er blevet behandlet i bestyrelsen.
Indstilling.
Det indstilles at udvalget forholder sig til de operationelle mål. |
Referat |
|
- Sag. Søndag den 15. april
|
Evaluering op opsamling på lederturen til Stockholm.
Sag.
Der samles op og evalueres på turen til Kungsholmen.
Indstilling.
Det indstilles at turen til kungsholmen drøftes. |
Referat |
|
5. sag søndag den 15. april |
Årets Klub.
Sag.
På rigsdagen skal årets klub hædres. I den forbindelse har administrationen lavet et oplæg til potentielle kandidater, som klubudviklingsudvalget skal tage stilling til. Kandidaterne bliver sendt til udvalget inden mødet i Kungsholmen. |
Referat |
|
6. sag søndag den 15. april |
EVT.
|
Referat |
|
|
| |
Generel kontakt
Telefon: +45 43 26 24 20
E-mail: info@basket.dk
DBBFs telefontider er følgende:
Mandag: 8.30-11.30
Tirsdag: 8.30-11.30
Onsdag: 8.30-11.30
Torsdag: 8.30-11.30
Fredag: 8.30-11.30
Udenfor kontorets telefontider henvises til hjemmesiden. |
Sebastian Brydegaard
Direktør
Overordnet strategisk og ledelsesmæssigt ansvar.
Tlf. 24 25 00 27
E-mail: sbb@basket.dk |
Thomas Johansen
Udviklingschef
Ansvarlig for udviklingsområdet og dets konsulenter samt politiske udvalg, samt DGI basketball. Arbejder også med klubudvikling og besøger gerne klubberne.
Tlf. +45 31 18 67 93
E-mail: tjs@basket.dk |
Andrada Csender
3x3 Projektleder
Ansvarlig for 3x3 stævner i DBBF regi.
Kontaktes ved alle spørgsmål omkring 3x3 (henvendelser skal ske på engelsk)
Tlf. +45 21 45 71 23
E-mail: ancs@basket.dk |
Sona Camara
Landsholds- og GP-koordinator
Planlægning og administration af Grand Prix turneringen. Koordinering af aktiviteter på landsholdsområdet (ungdom og senior).
Tlf. +45 43 26 25 21
E-mail: soc@basket.dk |
Rune Ressel Larsen
Turneringschef
Turnering (struktur, afvikling, sagsbehandling), DBBFs lovgivning, FIBAs love & klubturneringer, internationale spillere, kontrakter, dommerudvikling. Assisterer Turnerings- og Dommerudvalget.
Tlf. +45 43 26 24 21
E-mail: rla@basket.dk |
Kim Lippert
Turneringskoordinator
Planlægning og administration af 5-mod-5 turneringen.
Tlf. +45 60 75 62 26
E-mail: turnadm@basket.dk |
Jakob Dehn
Eliteansvarlig
Ansvarlig for eliteområdet og for strukturer og relationer ud mod samarbejdspartnere. Koordinering af A-landsholdene. Tovholder på udviklingen af DBBFs røde tråd.
Tlf. +45 31 60 00 06
E-mail: jad@basket.dk |
Steen Guido
Talentansvarlig
Ansvarlig for ungdomslandsholdene og for strukturer og relationer ud mod lokale talentmiljøer og uddannelsesinstitutioner, samt faglige leverancer til trænerudviklingen.
Tlf. +45 20 64 09 26
E-mail: stg@basket.dk |
Anton Elsner
Udviklingskonsulent (Vest)
Klubudvikling i vest, samt samarbejde med BørneBasketFonden. Arrangerer regionale camps for U13-U14.
Tlf. +45 30 27 55 28
E-mail:
anton@bornebasketfonden.dk |
William Bond
Udviklingskonsulent (Fyn)
Udvikling og drift af: uddannelsesstruktur, generel klubudvikling, samarbejde med BørneBasketFonden, drift og udvikling af trænerlicens.
Tlf. +45 20 84 56 15
E-mail: wbo@basket.dk |
Cathrine Bigum
Kommunikationsansvarlig
Ansvarlig for ekstern kommunikation på hjemmeside og sociale medier.
Tlf.
E-mail: Cat@basket.dk |
Baris Yilmaz & Brian Brink
Regnskabsmedarbejdere
Ansatte i DIF, men en del af teamet i DBBF. Ansvarlig for regnskab og økonomistyring.
Tlf. +45 62 65 61 40 (Baris)
Tlf. +45 62 65 61 41 (Brian)
E-mail: DBBFregnskab@dif.dk
|
Thomas Rendal
Merchandiseansvarlig
Ansvarlig for tøj og merchandise til salg, landshold mv.
Tlf. +45 23 65 69 22
E-mail: tre@basket.dk
|
Kasper Ostenfeldt Pedersen
Intern konsulent. Udarbejder sekretariatsopgaver. It-ansvarlig. Koordinator på registrering af forbundets arbejdsområder og medarbejdernes opgaver. Koordinator på Plandisc og Microsoft Planner. Ad hoc opgaver. Forbundets praktiske altmuligmand.
Tlf. +45 31 62 98 44
E-mail: kop@basket.dk |
|
|
|
|
|